Bobrovec - Lipt. Trnovec - Lipt. Mikuláš

Prevýšenie

bobrovecmaralm.kmz (14.022KB)
bobrovecmaralm.gpx (103.539KB)
Upozornenie: GPS dáta je potrebné upraviť pre Váš prístroj a cyklotrasu odporúčame pred jazdou priamo v prístroji skontrolovať.

Popis cyklotrasy

Cyklistická trasa vhodná aj pre CYKLOVOZÍK.

Našu dnešnú cyklotrasu začíname na námesti v obci Bobrovec. Po hlavnej ceste smerujeme okolo kostola na Ondrašovú. Na konci obce však odbočíme vpravo na Pavlovu Ves. Za Bobrovcom nasleduje menší kopček a potom rovinka až do Pavlovej Vsi. V Pavlovej Vsi odbočíme doľava na Liptovské Behárovce. Nasleduje krátke stúpanie a potom dole kopcom priamo do dediny. V maličkej obci odbočíme vľavo pri autobusovej zástavke/otočke. Asfaltka nás dovedie k poľnej ceste. Touto, miestami rozbitejsou poľnou cestou, sa dostaneme k poľnohospodárskemu družstvu v Liptovskom Trnovci, kde sa vľavo napojíme na asfaltku. Na križovatke, v strede dediny odbočíme opäť vľavo ponad vodný kanál.

Prejdeme celou obcou. Na križovatke s hlavnou cestou vedúcou z LM odbočíme vľavo (tu môžeme zabočiť do kempu a urobiť si prestávku a pár fotiek priamo pri Liptovskej Mare. Cyklotrasa pokračuje ďalej po hlavnej ceste v smere na Liptovský Mikuláš, najprv okolo aquaparku Tatralandia, neskôr cez Liptovskú Ondrašovú až do centra Liptovského Mikuláša (možnosť ďalšej prestávky). Prejdeme cez centrum, okolo fontány a zabočíme vľavo na ul. Milana Pišúta, ktorou pokračujeme stále rovno. Prejdeme cez železničné priecestie. Na najbližšej Y-psilonovej križovatke odbočíme vpravo. Po tejto vedľajšej ceste sa dostaneme do obce Trstené a späť do Bobrovca.