Vyhľadajte si tú správnu cyklotrasu

Teplý Vrch - Hrušovo - Potok - Rovné

Začíname v dedine Teplý Vrch. Pokračujeme v smere na Padarovce, ale na prvej križovatke za dedinou odbočíme vpravo na Drienčany a Ostrany. Najprv vyšliapeme miernejší kopček a potom je
    2621x

Banská Štiavnica a okolie - Veľký hodrušský okruh

Úvodné stúpanieObcou Hodruša-Hámre prejdeme po asfaltovej ceste až na jej koniec – do časti Dolné Hámre. Tam odbočíme vľavo a cez most pokračujeme lesnou cestou, ktorá po chvíli vchádza do
    2857x

Okolie Banskej Štiavnice - Počúvadlo

Počúvadlianske jazero je jedným z tajchov vybudovaných v okolí Banskej Štiavnice. Výstavba nádrže sa začala podľa projektu strojného majstra Jozefa Karola Hella v roku 1775 a trvala 4 roky. Špecifikom
    3978x

Štiavnické vrchy

Štiavnické vrchyIdeálna lokalita pre bikerovV Štiavnických vrchoch, ktoré majú ideálne podmienky na horskú cyklistiku a cykloturistiku, sa vďaka realizátorom projektu Bajkom k tajchom podarilo v priebehu posledných rokov vybudovať rozsiahlu
    4046x

Rajecké Teplice – Súľov – Lietavský hrad

Práve na odporúčanie Filipa Polca sme aj my zavítali do kúpeľného mestečka Rajecké Teplice, ktoré vzhľadom na svoju polohu v blízkosti Súľovských vrchov a Malej Fatry poskytuje výborné podmienky na
    5520x

Cyklochodník Stará Bystrica – Nová Bystrica

Cyklochodník na úseku Stará Bystrica – Nová Bystrica je súčasť novej cyklotrasy naprieč Bystrickou dolinou, ktorá vedie po niekdajšej trase úvraťovej železničky od kultúrneho domu v Krásne nad Kysucou až
    2814x

Okolo vodnej nádrže Nová Bystrica

Cyklistická trasa je po celej svojej dĺžke značená, má charakter niekoľkých úsekov "hore-dole" a odporúčame ju absolvovať v smere: začať severnou stranou a vracať sa južnou stranou okolo priehradného múru,
    9608x

Malužinský tajch

Cyklotrasu začíname v obci Malužiná, kde je v prípade potreby možné zaparkovat auto priamo pred Lesnou správou. Najprv nasledujeme modré turistické značenie (síce na mape by to mala byt aj
    6361x

Ružomberok: Vlkolínec a okolie

RužomberokVlkolínec a okolieNechajte sa zlákať malebnou krajinou a výnimočnou ľudovou architektúrou.Vlkolínec je najzachovalejšou rezerváciou ľudovej architektúry na Slovensku. Čisto drevená obec je od roku 1977 pamiatkovou rezerváciou ľudovej architektúry a
    4372x

Liptov - Na biku z Vlkolínca do Pribyliny

Sezóna prináša horským cyklistom veľkú zmenu. Liptov sa totiž mení na cykloregión nielen lokálneho významu, ale so všetkými vymoženosťami a službami, ktoré poznáme zo zahraničia. Jednotlivé trasy na seba nadväzujú