Vyhľadajte si tú správnu cyklotrasu

Pojazd na Babe pri Svite

Cyklotrasu sme začali v Poprade v smere na Spišskú Teplicu. V Teplici pokračujeme cez kruhový objazd a pokračujeme ku Bielej bani. Nezatáčame doprava ku bani, ale pokračujeme rovno poľnou cestou.
    2280x

Cyklochodník z Popradu do Svitu

Prístup na cyklochodník v Poprade je z dvoch najväčších popradských sídlisk Západ (na mape naznačený žltou) a Juh. Chodník vedie z väčšej časti popri rieke Poprad až do Svitu. Medzi
    2798x

Z Tatranskej Lomnice na Vyšné Hágy

Cyklotrasu začíname na železničnej stanici v Lomnici, kde sa napojíme na chodník vedúci po pravej strane súbežne s hlavnou cestou č.537. Chodník má po Starý Smokovec asfaltový povrch (miestami rozbitý).
    2825x

Z Popradu na Vyšné Hágy cez Gerlachov

Z centra mesta Poprad prejdeme do Veľkej na cestu na letisko. Na konci plota ohraničujúceho poľnohospodárske družstvo odbočíme doprava na poľnú cestu, vedúcu popri plote družstva, až sa dostaneme k
    2514x

Poprad - Stráže pod Tatrami a okolie

Prvú cyklotrasu v snehu, v roku 2009, sme absolvovali z Popradu v smere na mestskú časť Stráže pod Tatrami a v priľahlom okolí.Cyklotrasa začína v centre mesta Poprad, odkiaľ prejdeme
    1719x

Z Popradu do Tatranskej Lomnice

Trasu začíname v centre mesta Poprad a potom smerom na Matejovce. Odbočíme doľava ku Aqua City. Prejdeme smerom ku futbalovému štadiónu okolo ktorého prejdeme popri plote z ľavej strany. Prejdeme
    1444x

Poprad cez Zámčisko a ponad Spišské Bystré

Táto trasa nie je síce dlhá, ale je dosť technicky náročná s veľmi členitým terénom a dosť výrazným prevýšením.Začíname na majetkoch za Popradom. Prejdeme okolo jazdeckého areálu ku obaľovačke.
    1794x

Poprad smerom na Spišskú Teplicu a Kvetnicu

Trasu začíname v centre Popradu. Prejdeme cez kruhový objazd smerom na západ, na cyklistický chodník, ktorý vedie popri rieke Poprad. Prejdeme popod most a pokračujeme po cyklo chodníku smerom na
    1529x

Poprad - Zámčisko

Začíname na majetkoch za Popradom. Prejdeme okolo jazdeckého areálu ku obaľovačke. Tu sa napojíme na zelenú turistickú značku na Zámčisko (03.jpg). Chodník sa začína strmým stúpaním po kamenistej lesnej ceste.
    10.5.2015
    3195x

Z Popradu do Svitu cez Lopušnú dolinu

Daná cyklistická trasa je prístupná: (02.jpg)pracovné dni od 15:00 do 19:00sobota a nedeľa od 8:00 do 19:00Trasu začíname v centre Popradu. Prejdeme cez kruhový objazd smerom na západ, na cyklistický